Nachtelijke avontuur in de Serengeti - Reisverslag uit Stone Town, Tanzania van Davy Stam - WaarBenJij.nu Nachtelijke avontuur in de Serengeti - Reisverslag uit Stone Town, Tanzania van Davy Stam - WaarBenJij.nu

Nachtelijke avontuur in de Serengeti

Blijf op de hoogte en volg Davy

04 Juli 2013 | Tanzania, Stone Town

Davy: Wat mijn pa gemist heeft en wat niet in het vorige verslag te lezen was maar wat voor mij naast het luipaard misschien toch wel hét hoogtepunt van de vakantie was waren de twee nachten in de Serengeti. Zonder enige bewaking of wat dan ook konden we de eerste nacht niet naar de wc omdat de buffels naast de wc in de bosjes zaten en rond tien uur toen we met een paar overgeblevenen wilden gaan slapen en de stoeltjes waren opruimen liep ik om de bus en stond oog in oog met eem hyena welke snel het hazenpad koos. De tweede nacht waren alleen reisleider Edwin, ik en Joyce en Bart uit Eindhoven over. We wilden al bijna gaan slapen tot we geritsel hoorden en een hyena in het pikkendonker stond. Ook deze liep snel weg en even later kwam ook de zeldzame Civet kat buurten. Enkele minuten later kwam hyena nummer twee en deze liep niet weg maar bleef kijken en kwam opeens dichterbij op tien meter. Nadat ook deze weg ging werd het toch te gevaarlijk en gingen we de tenten in. Super spannend en vet en een ervaring om nooit meer te vergeten!

• 04 Juli 2013 - 18:25

Marcel:

Gaaf Davy!!
    Wij hebben dat ook met heyna's gehad zijn op zoek naar eten en eigenlijk hele luie beesten daar ze de andere dieren het werk laten doen en dan pas actief worden hebben we met een luipaard destijds mogen aanschouwen!
    Geniet de laatste dagen nog ervan!
    Gr Karin & Marcel

• 04 Juli 2013 - 19:42

Je Moeder En Kiki:

Te gek schat dat is nog eens wat anders dan een egel in de achtertuin. Het is wel geweldig wat jullie allemaal meemaken. Ben heel benieuwd naar de foto's. Tot over een paar dagen.xxxx

• 05 Juli 2013 - 09:07

Elly:

Wauw, wat een ervaring.
    Inderdaad dat vergeet je nooit meer, wel eng hoor, heb je die nacht nog wel kunnen slapen?
    groetjes
    Elly