Richting het einde van de vakantie - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Davy Stam - WaarBenJij.nu Richting het einde van de vakantie - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Davy Stam - WaarBenJij.nu

Richting het einde van de vakantie

Door: Davy

Blijf op de hoogte en volg Davy

13 Februari 2023 | Verenigde Staten, Kissimmee

Het einde van deze geweldige vakantie begint steeds dichter bij te komen. Wat hebben we het toch leuk gehad en wat zal het wennen om aan het eind van de week weer terug te zijn in Nederland. Na de Seaworld dag was het weer tijd om lekker lang te blijven liggen en te plonzen in het zwembad. Opa en oma gingen langs de Walmart en in de loop van de middag besloten Finn en Vaye ineens hun schoenen aan te trekken want ze wilden wat gaan doen. Even verderop zit de Congo River midgetgolf waar we enkele jaren geleden ook geweest zijn. Bij deze schitterend aangelegde baan waan je je in de jungle en volgen we de Stanley route. Uiteindelijk eindigen Fred, Jolanda en Davy gelijk en is de enige hol in one geslagen door Finn.

Zondag was het Superbowl day. Een belangrijke dag in het leven van iedere sportminnende Amerikaan. In de ochtend scoren we nog wat souvenirs en lunch in Disney Springs en in de avond genieten we met popcorn van de spannende Superbowl finale en leeft de vraag of Rihanna nou wel of niet zwanger is. Achteraf blijkt dus van wel.