Begin avontuur Kenia - Reisverslag uit Nyahururu, Kenia van Davy Stam - WaarBenJij.nu Begin avontuur Kenia - Reisverslag uit Nyahururu, Kenia van Davy Stam - WaarBenJij.nu

Begin avontuur Kenia

Blijf op de hoogte en volg Davy

19 Juni 2013 | Kenia, Nyahururu

We zijn nu eindelijk een paar dagen verder en in de mogelijkheid iets te posten. Zodra we uitgebreider de mogelijkheid hebben volgt een langer verslagje. Momenteel is de reis INDRUKWEKKEND! Vlucht was goed verlopen en met rafiki Edwin op weg naar Mount Kenya en een wandeling van vier uur gedaan waarna het halverwege ging regenen en we zeiknat terug kwamen Het kamperen in de tentjes is inmiddels gewend en erg leuk en spannend! Tijdens de gamedrives in Samburu park al.zoveel gezien Tot tweemaal toe een luipaard maar waarvan één kunnen filmen, vanochtend een leeuw, twee zeer zeldzame caracals, een genet kat tijdens het kampvuur, vele apen en andere dieren en tot slot een kill waarbij drie jakhalzen een dik dik te pakken kregen en 68 olifanten die vlak voor onze truck de weg overstak! Het begin is indrukwekkend en zal morgen foto's proberen te plaatsen Morgen naar Nakuru waar helaas onze campsite is overstroomd waardoor het nog afwachten is waar we slapen. Tot snel en Jambo!!!

• 19 Juni 2013 - 20:19

Karin:

Wat een andere wereld zijn jullie ingestapt! Heerlijk genieten van alle dieren die je ziet! Gaaf he, een luipaard spotten! Ik heb net de film van Zuid-afrika klaar en we kunnen niet wachten richting Oeganda te vertrekken. Eerst maar even genieten van jullie belevenissen om in de mood te komen! Ik hoop dat jullieaf en toe internet hebben en je wat kan posten!
    Geniet!

• 19 Juni 2013 - 20:31

Arie Bolknak:

Ik vraag mij af hoe lang de slurf is naar het vliegtuig toe en die van een olifant.
    Hee Davy Stam is een luipaard echt zo lui of lijkt hij op een dood paard.
    Groetjes Arie Bolknak.

• 19 Juni 2013 - 20:51

Jolanda:

geweldig zeg, helemaal die kill, had er graag bij willen zijn. Had misschien kunnen helpen (geintje) Wel heel anders dan onze Zuid Afrika reis, denk veel avontuurlijker. Zou wel graag in jullie tentje willen slapen. Kiki en ik hebben ook een tent in de achtertuin neer gezet, Slaapt heerlijk. Denk veel aan jullie. Geniet maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel.xxxxxxxxxxx

• 19 Juni 2013 - 21:57

Elly:

Hoi Davy en Fred, jullie belevenissen klinken goed en ook al een luipaard gezien.
    Al veel dieren gezien, geweldig wat een ervaring.
    Hoe is het 's nachts in je tentje? kunnen jullie wel slapen met al die vreemde geluiden om je heen?
    Geniet en ik kijk
    naar jullie volgend bericht uit.
    groetjes Elly

• 19 Juni 2013 - 22:14

Linda:

Hoi Fred en Davey,

Wat zijn jullie beland in een geweldig avontuur! Te gek! Geniet van alles intens en ben erg benieuwd naar de foto's.

Xx Linda

• 19 Juni 2013 - 22:40

Marcel:

Mannen mooi te lezen dat jullie het naar je zin hebben en al zoveel gezien hebben!
    Alleen s'morgens niet te hard stampen daar dat in Afrika als regendans wordt gerekend en dan weet je dat het met bakken naar beneden komt!!
    Valt het slapen mee in het tentje?
    Eten goed en genoeg bier??
    Geniet nog lekker vh wild terwijl ik van " Oerol " geniet!
    We wachten al op het volgende verslag!
    Blijf genieten daar het zo voorbij is....

• 19 Juni 2013 - 23:07

Fanja:

Kan niet wachten tot de foto's erop staan. Geniet en veel plezier samen. Groetjes uit casa di stam