Welkom vanuit Cancun! - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Davy Stam - WaarBenJij.nu Welkom vanuit Cancun! - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Davy Stam - WaarBenJij.nu

Welkom vanuit Cancun!

Blijf op de hoogte en volg Davy

18 Mei 2018 | Mexico, Cancún

Welkom vanuit Cancun!

We zijn weer samen op reis. Vorig jaar hebben we besloten om nog een mooie reis te maken naar twee van onze favoriete vakantiebestemmingen. Voor Shirley was dat het Mexico met haar mooie stranden, de natuur en de mayatempels en voor Davy was dat Canada met de ruige natuur en de kans op het zien van orkas en beren.

Na woensdag afscheid te hebben genomen van onze collega's werden we donderdag ochtend weg gebracht door Jolanda en Fred. Onze eerste vlucht was een negen uur durende vlucht van Amsterdam naar Dallas. Hierbij hadden we schitterend uitzicht over de Schotse hooglanden en alvast een stukje Canada met veel sneeuw en ijsrotsen. Onderweg vermaakten we ons prima met American Airlines. We konden zo The Maze Runner, Daddys Home 2 en Jumanji van ons lijstje afspreken. In Dallas moesten we vijf uur lang de tijd doden. En wat is het vliegveld van Dallas toch groot. Met monorails (net als in disney) konden we van de ene terminal naar de andere. Om zeven uur vlogen we in twee uur naar Cancun. Ook dit keer weer een erg voorspoedige en snelle vlucht en voor we het wisten kwamen we aan bij ons eerste hotel Smart Cancun by Oasis. Na een vrijwillige upgrade (twee grote kakkerlakken op de kamer was toch geen pretje) duurde het nog lang voordat we in slaap vielen. Aan de temperatuur en de luchtvochtigheid zullen we vast snel wennen.

Vandaag wordt de auto gebracht en gaan we direct naar enkele hoogtepunten van de vakantie. We beginnen met de cenote Ik-Kil en eindigen in ons hotel op de rand van wereldwonder Chichen Itza.

• 18 Mei 2018 - 11:32

Patricia:

Heey leuk om jullie te volgen vanuit ons kikkerlandje. Een hele leuke en gezellige reis... en geniet ervan!! Gr. Patricia

• 18 Mei 2018 - 11:39

Cees:

Veel plezier en geniet ervan.

• 18 Mei 2018 - 11:47

Marcel :

Veel plezier samen en geniet ervan.
    De mooie verhalen zullen we volgen

• 18 Mei 2018 - 12:56

Fred:

Globetrotters, het avontuur is (weer....) begonnen. Mexico en Canada, twee aantrekkelijke, mooie bestemmingen. Twee uitersten ook. Warm en koud. Mayas en orca's.... Vandaag het eerste dier van de Mexican Big Five 'gespot': de kakkerlak. Levert altijd weer leuke foto's op! Op naar de vogelspin en mestkever.... Zo de auto ophalen en op pad! Spannend! Geniet en maak mooie herinneringen!

• 18 Mei 2018 - 17:18

Maritxell:

Geniet van jullie vakantie en mooie Nieuwe ervaringen!! Wij Volgen jullie op afstand

• 18 Mei 2018 - 17:28

Jolanda:

blij dat de reis goed is verlopen. Ik begreep niet je 010 in de app maar dat was zeker een grapje. Dat is zeker niet lekker in je kamer (ha ha).
    Ga maar veel zien en heel erg genieten.
    Hou ons op de hoogte.
    Liefs van mij

• 20 Mei 2018 - 08:19

Louis Van Hoof:

Geweldig dat jullie dit mogen en kunnen meemaken.
    Yvonne en Louis.