We zijn er klaar voor! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Davy Stam - WaarBenJij.nu We zijn er klaar voor! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Davy Stam - WaarBenJij.nu

We zijn er klaar voor!

Blijf op de hoogte en volg Davy

09 Oktober 2014 | Nederland, Amsterdam

Na weken er naar uit kunnen kijken is het nu zover We gaan morgen met ze twee naar Costa Rica!!! De laatste spullen zijn gekocht en we zijn er ondanks de zenuwen toch helemaal klaar voor Aangezien mijn vader ook morgen om 7.15 uur op Schiphol moet zijn, omdat hij met zijn vrienden naar Milaan gaat gaan we gezellig gezamenlijk die kant op Om 10 uur vertekt het vliegtuig op weg naar Houston waar we 10,5 uur laten aankomen Na een tussenstop van twee uur op Houston vliegen we in 3,5 uur door naar San Jose De temperaturen momenteel in Costa Rica liggen tussen de 25 en 33 graden en met de vele regen die tijdens de regentijd valt zal het behoorlijk benauwd en nat zijn We hebben er onwijs veel zin in en zullen jullie hier zoveel mogelijk op de hoogte houden van onze avonturen!

• 09 Oktober 2014 - 19:04

Annemieke:

Succes Davy & Shirley gaat een fantastische reis worden. Geniet ervan samen

• 09 Oktober 2014 - 19:11

Brigitte En Leo:

Nogmaals goede reis en geniet er lekker van. Dikke kus van ons allemaal.

• 09 Oktober 2014 - 19:15

Karin:

Ik wens jullie een goede reis en een enorm veel fijne, mooie en memorabele ervaringen in Costa Rica!
    Beetje jaloers.....
    liefs Karn

• 09 Oktober 2014 - 20:21

Fred:

Namens Bestuur, Commissarissen én spelers FC Wipptal wens ik jullie ontzettend veel plezier en onvergetelijke momenten! Herinner je Gisteren, Droom van Morgen maar LEEF VANDAAG! Pas op elkaar (en de andere reisgenoten...), maak mooie foto's Shirley (misschien zie je nog meervallen!) en laat Davy er een spectaculaire film van maken! Dikke kus van Fred! PS: maken jullie mij morgen om 6 uur wakker? We moeten om half 7 naar Schiphol vertrekken om de Milaan-groep uit te luiden...

• 09 Oktober 2014 - 21:05

Je Moeder/schoon:

lieve schatten een hele fijne en geweldige maar vooral gezond weer terug vakantie. Denk bij alle enge dieren dat zij ook een rede hebben om op de aarde te zijn,dus wees niet bang, en wees blij dat jij er niet zo uit ziet.xxxxxxxxx
    PS ik zal voor jullie duivenbaby's zorgen

• 09 Oktober 2014 - 21:10

Gemma:

Eeeeek!!! Exciting!! Have a safe trip tomorrow..and I hope you both have a fantastic adventure together!! Hopefully so sickness haha no spiders in the bed or rice everyday

• 09 Oktober 2014 - 21:12

Gemma:

Hmm mine only half came out!! Anywayyyy just enjoy every minute and take thousands of photos!